piątek, 6 marca 2015

Liebster Awards!

Zostałąm nominowana do Liebster Awards, co jest dla mnie cudownym uczuciem gdyż to moja pierwsza nominacja... :) Dziękuje Mrs. Horan za nominacje :*

Więc zacznijmy:
1.Jak długo prowadzisz swojego bloga?
Prowadzą go od 11 lutego, czyli dzisiaj jest 24 dzień *o*
2.Co Cię zainspirowało do stworzenia go?
Zaczęłam czytać ff o chłopakach i bardzo mi się spodobały. Po tem postanowiłam że ja też moge spróbować swoich sił w pisaniu. To byłą moja inspiracia - wy wszystkie :*
3.Jaka jest Twoja ulubiona piosenka chłopaków?
Ciężko zdecydować xD Ale jeśli mam wybrać jedną to "Story of my life" <3
4.Jakie masz hobby?
Taniec, pisarstwo, rysowanie, jazda na desce, piłka nożna, muzyka, czytanie ff... Troche tego dużo ale to chyba najbardziej :)
5.Którego z członków One Direction lubisz najbardziej?
Mojego kochanego Louisa <3333
6.Jakie masz plany na przyszłość?
Hmmmm właściwie to nie wiem. Jak narazie to tylko tyle żeby wyprowadzić się z domu.
7.Co sprawia, że się wzruszasz, co powoduje że się śmiejesz?
Wzruszam się zdecydowanie na smutnych momentach w filmach i książkach (oraz ff) i w takich momentach że np. jest film o psie i on na końcu powraca wreście do swojego właściciela i oni się tak cieszą to wtedy też. Że się śmieje to zdecydowanie moi "zryci" przyjaciele xDDDD
8.Jakiego uczucia nie lubisz najbardziej?
Nie umiem tego nazwać, ale tego że ja np. poproszę o pomoc lub się o coś zapytam a ta osoba mnie oleje i jeszcze ośmieszy -_- To jest chyba dla mnie najgorsze.
9.Jesteś zakochany/na?
Właściwie to to nie jestem pewna czy można to nazwać zakochaniem... raczej zauroczeniem.
10.Jaka osoba tobie jest najbardziej bliska?
Najbardziej bliscy są mi moi przyjaciele i siostra <3
11.Co sprawia, że czujesz się szczęśliwa?
Moi przyjaciele, gdy coś mi się uda, szczegulnie gdy robie to co kocham ;)

Ja nominuje:
1.http://goodandevil-zaynmalik-fanfiction.blogspot.com/
2.http://kocham-ale-boje-sie-milosci.blogspot.com/
3.http://fatff.blogspot.com/
4.http://teenage-dirtbag-1d-ff.blogspot.com/
5.http://vampire-onedirection-fanfiction.blogspot.com/ (wiem że ta sama autorka co nominowałą mnie ale blog inny xD)


Moje pytania:
1.Jakiej muzyki lubisz słuchać?
2.Co lubisz robić w wolnym czasie?
3.Od jak dawna masz tego bloga?
4.Czy uprawiasz jakiś sport?
5.Czy masz jeszcze jakieś inne blogi? Jeśli tak to ile?
6.Czy jesteś obecnie w związku?
7.Jaki jest twój ulubiony kolor? xD
8.Czy masz rodzeństwo?
9.Czego się boisz?
10.Czy czasem masz tak że płaczesz ze śmiechu?
11.Kto jest dla Ciebie najważniejszy?

Dziękuje za nominacje i zapraszam wszystkich do czytania mojego bloga :)

3 komentarze:

  1. Nie ma za co Kochana <3 Prowadzisz naprawdę SUPER, ZAJEBISTY blog i czekam z niecierpliwością na nowy rozdział. :* Powodzenia! <3

    OdpowiedzUsuń