poniedziałek, 4 maja 2015

WAŻNE !!!!!

WIĘC TAK.... ZAWIESZAM BLOGA!!!!!!!!!!!
----------------------------------------------->KLIK<-------------------------------------------------------------
Na początku chciałabym przeprościć tych, którzy czekają na nowy rozdział :)
Nie dodaję nowych z kilku powodów:
-mam w domu pewien problem (który wiąże się głównie ze mną -_-)
-nie działa  mi wyszka (już 2 w tym roku :/), przez co pisanie rozdziałów jest baaaaardzo męczące...

Ale spokojnie... gdzieś tak pod koniec miesiąca lub na początku czerwca wznowie prowadzenie opowiadania. Wpadłam na "genialny" pomysł, pisania go również na wattpadzie (nie wiem czy dobrze odmieniłam, więc z góry przepraszam za błąd) i gdy dojdę tam do momentu w którym skączyłam teraz będe dodawać rozdziały na blogerze :DDDDD
Jeśli zastanawiacie się czemu tam będe pisać, a tu (jak narazie) nie, to mam proste wytłumaczenia. Niestety (jak narazie, w wakacje może będe już mieć) nie mam w domu wi-fi -_- i na telefonie na wattpadzie moge pisać bez podłączenia do internetu, a na blogerze - nie. 
Więc jak najszybciej postaram się ogarnąc to wszystko i powróce z nowymi rozdziałam :)
Cieplutko pozdrawiam tych, którzy będą czekać, bo od tego robi mi się cieplutko na serduszku ^_^
Zostaje mi napisać: Do następnego pyszczki (jeśli moge pozwolić sobie na takie określenie xDD) ;********************************************* tak, tak, spamie wam buziakami ;****************** 

CZEKAJCIE NA MNIE ALBOWIEM TU POWRÓCE. NIECH MOC BĘDZIE Z WAMI xD


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz